2 Aralık 2013 Pazartesi

Monolog

Her şey güzel gidiyor de mi ?
- Evet.
- Keyfin yerinde yani
- Evet. Neden ne oldu ki ?
- ...
- Söylesene ne oldu bir şey mi var ?
- Hayır ama için için bir şeyler düşünüyorsun sanki.
- ...
- Doğru değil mi ?
- Evet doğru ama önemli değil sonuçta geçici şeyler bunlar.
- Bunu bana mı söylüyorsun.
- Tabi sana söylüyorum başka kimle konuşuyorum burada.
- Seni senden daha iyi tanıdığımı biliyorsun ve bana yalan söyleyemeyeceğinin de farkındasın değil mi ?
- İşte bundan nefret ediyorum.
- ?
- Senden kaçamayacağımı bilmek yalnız kalamayacağımı bilmek işte bu beni deli ediyor.
- Bunu sen istedin ama.
- Ben böyle olacağını hiç düşünmemiştim.
- Ne düşünüyordun peki ?
- ...
- Yalnız olmamayı.
- İşte bu yüzden varım.
- Biliyorum.
- Ama genede mutsuzsun.
- Hayır mutsuz değilim. Sadece...
- Sadece ne ?
- Biliyorsun işte.
- Biliyorum. Sadece yalnız kalmak istiyorsun.
- Evet.
- Bunu, o derin karanlığından kurtulmak için beni yaratmadan önce düşünecektin.
- ...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder